Stopmotion evolución celular


Aquí tenéis la stopmotion de la evolución celular

11 comentarios:

  1. soc Alejandro sala i aquest video em a paregut molt be

    ResponderEliminar
  2. Soc Noha Vilanova de 1ºA.
    Aquest vídeo està molt bé realitzat i felicite a totes les persones que van fer la stop motion.

    ResponderEliminar
  3. Sóc Alejandro R. de 1A i aquest video ens pot aportar molta ajuda al tema de les cél•lules

    ResponderEliminar
  4. Sóc Alejandro R. de 1A i aquest video ens pot aportar molta ajuda al tema de les cél•lules

    ResponderEliminar
  5. soc Lucia.C. de 1C aquest video em ajudar a estudiar

    ResponderEliminar
  6. M'ha agradat molt aquesta stopmotion perque esta molt bé feta i posa el nom de cada part de la cel-lula vegetal��

    ResponderEliminar
  7. Soc Pablo Mateo de 1°C. Aquest stop moution m'agradat perque està molt be explicat i fet

    ResponderEliminar
  8. Soc Paola Jover de 1r A. M'ha paregut molt interessant aquest stopmotion perquè esta molt bé fet i m'agradaria que realitzarem mes activitats com aquesta

    ResponderEliminar
  9. Soc Lucía A, la de 1ºC. Aquest stop motion m'agradat molt, i està molt bé fet i ens ajuda a estudiar aquest tema

    ResponderEliminar
  10. Vaya chulada!!!!!!!! Lo voy a copiar para mis clases.
    Soy profesor, y con toda confianza, voy a ver si lo podemos hacer.

    ResponderEliminar
  11. Soc jorge 1ºC. M´ha agradat molt aquest treball, esta molt bé i molt elaborat

    ResponderEliminar

Una visita celular... con realidad aumentada.

Os acordáis de qué ocurrió el día que  en la pizarra digital aparecieron las células que con Quiver teníais en los dispositivos? . ...